sâmbătă, 4 aprilie 2015

Unicorni

...not the last :))

De cateva zile, facebook imi arata "amintirile" postate in anii trecuti. Astazi, mi-a aparut in feed postarea asta, scrisa cu fix un an in urma (04.04.2014):


 Anastasia: "Mami ,m-ám jucat un joc cu Daria si Ema si trebuia sa spun ce animal esti tu. Am zis ca esti cal , pt ca mereu esti grăbită cand te duci undeva !
Si am mai zis ca esti si albina , ca mereu strangi dupa noi ! "
Se pare ca am evoluat de la ... vacă :)))"



Nu stiu la ce animal am evoluat (sau nu) pana astazi , dar un fel de cal tot am ramas :))) Pentru ca intotdeauna suntem in tarziere si intotdeauna ma grabesc cand trebuie sa plecam :))

Cred ca ar fi fost frumos sa fiu un unicorn inaripat sau, daca nu inaripat, macar fermecat ! :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu